Love My Job

Idag åker jag in till lägenheten i Vasastan som jag har jobbat med under hösten. Ska bli så spännande för idag släpper jag in hantverkarna för att börja en efterlängtad renovering. Denna del av mitt jobb är det som jag älskar mest när allt man har jobbat med under en period förverkligas. Dock skall tilläggas att det är också en väldigt stressande period, för under resans lopp dyker det alltid upp något oväntat som man får lösa. Men det är det som är utmaningen…..

RG kök ahomestockholmRG busterpunch ahomestockholmRG ahomestockholmRG sovrum 2 ahomestockholmRG shoes ahomestockholmRG badrum ahomestockholmRG spegelhylla ahomestockholm

Lets do this……

Kommentera

