Back Down Memory lane….

ahomestockholm-soft grey 2ahomestockholm-soft greyahomestockholm-soft grey 4ahomestockholm-soft grey 6ahomestockholm-soft grey 5ahomestockholm-soft grey 3

Underbar lägenhet till salu via STADSHEM fångade min uppmärksamhet i förra veckan. Vacker styling med en mjuk och harmonisk färgsättning. En nostalgi tripp tillbaka till min allra första lilla lägenhet på 23kvm på Västmannagatan. Textilier, möblering och den grå färgskalan är snudd på den samma som i min lilla pärla som jag och min syster tillsammans med vår far totalrenoverade under några veckor.

Bild JONAS BERG

Kommentera

