Garden Party

Garden Party 2Garden PartyGarden Party 8Garden Party 9Garden Party 4Garden Party 5Garden Party 3

 

Måndag igen och veckorna bara flyter på. Uppdragen avbyter varandra och jag har en del att göra, angenämt.

Ett annat roligt projekt som ockuperar min hjärna för tillfället är att jag och Peter håller på att planera en sommarfest i våran trädgård. Det skall bli mat, vin, sol tillsammans med våra fina och underbara vänner. Jag får stilla min längtan med dessa härliga bilder…..

Bilder, min Pinterest 

Kommentera

