LOFT LIVING-kitchen

Processed with VSCOcam with s2 preset

IMG_0920

 

Processed with VSCOcam with s2 preset

Processed with VSCOcam with s2 preset

 

Processed with VSCOcam with s2 presetvscocam-photo-2Processed with VSCOcam with s2 presetProcessed with VSCOcam with s2 preset

 

Vart skall jag nu ta vägen??? Här har jag hängt den senaste tiden och älskat varje sekund. Projekt LOFT LIVING är till ända och jag är så nöjd över resultatet jag har åstadkommit tillsammans med två underbara och tålmodiga människor.

Bilder från Köket där jag hoppas få hänga framöver med ett glas vitt i handen och stå och njuta över hur bra det blev. Våningen i sig är helt fantastisk med välvda tak och små vrår här och där, a´la New York loft style, som var briefen för detta projekt.

Fler och bättre bilder på resten av våningen kommer inom kort….

Tack till R & A som gav mig förtroendet att förvandla denna lite tråkiga ‘ek överallt’ våning till ett fantastisk hem till er underbara familj.

KBK

Tack till Gaso AB, Ballinglöv -Annelie du är en stjärna, Bertazzoni -Ali även du, Buster & PunchStengruppen, Linoliumkompaniet, Gamla Mejeriet, Smeg, Köksoutlet, Clas Ohlson, K-rauta, Bauhaus, Luftbutiken, Artilleriet, Ikea, Lampe Gras, Knut & Svea m.fl…..

2 thoughts on “LOFT LIVING-kitchen

Kommentera

