In Bed

Processed with VSCOcam with s1 presetProcessed with VSCOcam with s1 presetProcessed with VSCOcam with s1 presetProcessed with VSCOcam with s1 presetProcessed with VSCOcam with s1 presetProcessed with VSCOcam with s1 presetProcessed with VSCOcam with s1 presetProcessed with VSCOcam with s1 preset

Utbyggnaden av vårt vardagsrum börjar sakta men säkert lida mot sitt slut. Eftersom jag har mitt kontor hemma sitter jag med spänning och lyssnar när arbetet pågår i rummet bredvid. Det har varit väldigt smidigt för mig att sitta hemma och jobba och kunnat gå igenom ritningar och om det har varit frågetecken med hantverkarna. Idag har 6 starka karlar lyft upp HEA balken som skall stötta upp ytterväggen som blev ett minne blott häromdagen.

Snart börjar den roliga delen av projektet nämligen inredningen av rummet samt barnens lekrum. I morgon installeras den öppna spisen….

Bilder från vårt sovrum på övervåningen. Ny sängar köpte vi i våras och jag har aldrig sovit så gott som jag gör nu. Jag vill även visa mitt bästa auktionsköp so far. Jag har letat med lykta, sprungit på loppisar och haft bevakningar på Auktionshus så äntligen dök den upp. Min soffa som jag har letat efter i många år. Vi får se om den stannar i sovrummet eller om den får komma ner och stå framför den öppna spisen.

A

 

 

Kommentera

