Marsala

Marsala chanelMarsala bemz

Marsala pantoneMarsala kitchen

Marsala botanicalMarsala bedroom

årets färg 2015 enligt trendföretaget Pantone. Färgen är djupt rödbrun och gäller både för inredning och mode. Själv har jag alltid haft svårt för rött i inredning om det inte har suttit på mina läppar. Jag kan tänka mig att den är fin som en accent färg i kuddar, mattor och andra inredningsdetaljer. För att lyfta denna rödbruna kulör och med våren i antågande ser jag framför mig Marsala tillsammans med olika nyanser i rosa, grått, grönt samt vitt. En färg att hålla ögonen på under 2015.

Marsala blushgallery_martsMarsala white

Marsala kidsMarsala chloe

 

Bilder från min Pinterest

Kommentera

