Hello 2015

behind the door

 

2014 var året jag startade och satsade helhjärtat på mitt egna design & inrednings företag. En dröm som har funnits där i många år och som gick i uppfyllelse. Jag vågade ta det där läskiga steget och satsa i egen regi på vad jag länge har arbetat med. Nya fina bekantskaper och en härlig och rolig mix av inredningsprojekt har det varit och dessa minnen kommer jag att ta med mig in det nya året. Bloggen har dock inte uppdaterats så mycket som jag hade hoppats men det ska det bli ändring på. Min ambition under 2015 är att uppdatera regelbundet med eget material från bl.a. mitt hem och inrednings projekt, inspirerande shopping och bra budget tips. Jag älskar smart och funktionell förvaring och hur man skapar ordning i vardagen så inlägg om detta kommer också samt en del pick and mix.

Under jul ledigheten har hjärnan jobbat på högvarv med planering av bloggen och ett spännande projekt som jag kommer att återkomma till lite längre fram under året. Nya äventyr väntar bakom dörren och jag hoppas ni vill hänga med in i 2015!

 

Kommentera

